خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 14:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
صباغیان:

رژیم صهیونیستی عامل نا امنی در منطقه و جهان است

عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: رژیم اسرائیل امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است و تداوم جنایات آنها دامنه نا امنی و آتش جنگ را به سراسر منطقه خواهد کشاند.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اقدامات اخیر مقاومت یمن علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: هزینه جنایت و خونریزی  کشتار مردم فلسطین و غزه را باید صهیونیست ها بدهند و بی شک تا زمانی که دست از جنایات خود بر ندارند روی آرامش را نخواهند دید.

وی افزود: حامیان رژیم صهیونیستی دست کمی از عاملان جنایت ندارند همین طور مجامع بین المللی هم با سکوت و بی عملی خود شریک این جنایات هستند و باید بدانند تنها راه بازگشت آرامش به دریای سرخ،خلیج عدن و منطقه خاورمیانه توقف جنایات صهیونیست هاست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمله پهپادی اخیر مقاومت یمن به سرزمین های اشغالی نشان داد رژیم صهیونیستی آسیب پذیر تر از آنی است که در رسانه ای استکباری نشان می دهند و گنبد آهنی حتی توانایی مقابله با تجهیزات یک گروه مردمی و در محاصره را نیز ندارد.

وی در پایان گفت:رژیم اسرائیل امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است و دنیا نباید در برابر این حادثه سکوت کند وتداوم جنایات آنها دامنه نا امنی و آتش جنگ را به سراسر منطقه خواهد کشاند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380651
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار